Pereiti į pagrindinį turinį

DUK

Ar galima sudaryti elektros energijos supirkimo sutartį, jei parkas bus neišparduotas po VERT leidimo išdavimo?

Po VERT leidimo gaminti išdavimo, perdavus rezervuotą galią klientams, jei bus likusi laisva galia, galėsite sudaryti Elektros supirkimo sutartį su Jūsų pasirinktu elektros energijos tiekėju.

Kaip pateikiami saulės parko gamybos duomenys klientams?

Rekomenduojame Jums su ESO sudaryti Paslaugų sutartį dėl duomenų perdavimo . Pagal šią sutartį duomenys bus pateikiami pagal apskaitos įrenginių parodymus. Platformoje Jūsų saulės parko duomenis atvaizduosime klientams. 

Kas išrašys sąskaitas klientams?

Sąskaitos faktūros ir visi kiti dokumentai klientams išrašomi elektroniniu būdu ir pateikiami į jų paskyras platformoje. Jūs visas sąskaitas faktūras matysite kiekvieną mėnesį paruoštuose ZIP failuose savo platformos paskyroje. 

Kas pasirūpina klientų perdavimu ESO?

Mes perduodame visus Jūsų klientų duomenis elektrinės prijungimui prie ESO sistemos. Jums tuo rūpintis visiškai nereikės. Tai yra platformos administratoriaus atsakomybė. 

Kokioje projekto stadijoje galima skelbti saulės parką pardavimui?

Rekomenduojame parką pardavimui ar nuomai skelbti po statybų leidimo gavimo ir vėlesnėse projekto stadijose. 

Kokios galios parkus galima skelbti platformoje?

Mes neribojame saulės parko galios. Dažniausiai skelbiami projektai nuo 500 kW iki 5 MW. 

Kiek laiko užtrunka vertinimo procesas?

Priklausomai nuo pateikiamų dokumentų vertinimas užtrunka iki 2 savaičių.

Kokie dokumentai reikalingi vertinimui pateikti?

Vertinimo metu yra tikrinami įmonės finansiniai dokumentai už paskutinius trejus metus, parko įrangos specifikacijos ir išduoti leidimai. 

Kokiais būdais klientai bus pritraukti į platformą?

Siekiant pristatyti Ignitis saulės parkų platformą visuomenei ir pritraukti suinteresuotą paslaugos tikslinę auditoriją, bus pasitelktos visos efektyviausios rinkodaros komunikacijos priemonės, integruojant įprastus (lauko, TV, radijo, spaudos, etc.), skaitmeninius kanalus ir nuomonės formuotojus bei reguliariai vertinant kampanijos pasiekiamumo rodiklius. Taip pat siekiant optimizuoti paslaugos komunikaciją, bus pasitelktas platus Ignitis klientų ratas, suformuotas per daugelį bendrovės veiklos metų.